Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2017 13:34 - 3 големи фирмени стратегии, които ще изградят твоя малък бизнес
Автор: vbox Категория: Бизнес   
Прочетен: 441 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Само защото не разполагате с бюджет, не означава, че не можете да постигнете големи бизнес резултати.

Възможно е да сте наблюдавали някои от тези супер скъпи реклами да са вирусни през годините и да ст оплаквали собствения си малък (или несъществуващ) маркетингов бюджет, знаейки, че този вид експониране е недостижим.


Разбира се, съществуват важни разлики между големите и малките фирми и това, което работи за тях, често няма да помогне на други. Но, както показва примерът на Асоциацията на пивоварите, определено има някои големи бизнес стратегии, от които могат да се възползват по-малките предприятия. Ето три от тях. 

Възползвайте се максимално от присъствието си в социалните медии.

Всяка компания трябва да бъде в социалните медии сега , но ако изпращате само веднъж месечно на Facebook или Twitter, губите ценното си време. За да имат социални медии шанс да увеличат резултата, трябва да ги използвате редовно.  Номерът е да го направите добре, без  да консумирате твърде много от времето си.

Препоръчвам много неща за социалните медии през годините, но тук са някои основни неща.

  • Автоматизирайте колкото е възможно повече.
  • Кажете на аудиторията си за промоции и нови продукти, но не ги притеснявайте непрекъснато.
  • Вашите публикации не трябва да бъдат случайни или продаващи.
  • Не се впуснете в тенденция само защото е там.
  • Не публикувайте само и само да има нещо там.
  • Вашите публикации, какъвто и да е канал, в който се намират, трябва да предложат стойност на хората.
  • Най-добрият начин да разберете какво искат вашите клиенти е да ги попитате директно.
  • Следете конкурентите, за да видите какво работи.
Сегментирайте пазара.

Нека да се изправим пред това, освен ако не сте Coca-Cola, не всеки е потенциален клиент. Сегментирането на пазара означава разделяне на потребителите на категории и определяне на кои от тези категории трябва да се насочите. И това е нещо, което дори големите фирми правят; Това е начинът по който Пепси отцеля в конкуренцията си с Coca-Cola.

Има много начини да унищожите 7 милиарда възможни клиенти в света, за да намерите тези, които вероятно ще станат ваши клиенти. Географското разположение, пол, семейно положение, възраст, работа, хоби, ниво на образование, дори психологически признаци като "рисков" или "ранно осиновяване" са всички идентифицируеми сегменти. Колкото по-добра е картината за вашите клиенти, толкова по-лесно ще бъде да научите за тях - и да ги насочите към вашето съдържание. Facebook, например, предлага безброй начини за сегментиране на пазара и насочване към много специфични групи потребители.

Увеличете максимално стойността на уеб сайта си.

Всичко това не е от значение, ако хората идват на сайта ви и не могат да намерят това, което търсят. Разбирате ли за каква информация идват хоратана сайта ви ? Фирми като Target и Amazon винаги имат промоции на първо място, затова те са първото нещо, което виждате. Винаги е лесно да намерите часовете и местоположението на най-близкия Home Depot или Staples. Не предполагайте, защото сте местни, че клиентите вече знаят къде се намирате или колко до късно сте отворени. Могат ли посетителите да намерят информация за продукти или меню, ако сте ресторант? Никога не карайте хората да търсят информация на вашия сайт. Той дразни потенциалните клиенти, а високата степен на отпадане може да понижи класацията ви за търсене.

Всичко е свързано.

 

Нито една от тези точки не съществува във вакуум. Уверете се, че сте използвали това, което сте научили от първите две стъпки, за да оптимизирате уеб сайта си. Една идея е да помислите кой може да посети сайта ви и какво съдържание може да иска да види. С течение на времето ще получите умения да телеграфирате и да произвеждате повече съдържание, което може да ги подкани да споделят връзка към сайта ви. Намерете начини да насърчавате посетителите си да взаимодействат и гледайте, докато изграждате клиентската си база и увеличавате печалбата.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vbox
Категория: Други
Прочетен: 41518
Постинги: 44
Коментари: 6
Гласове: 9
Спечели и ти от своя блог!
Архив