Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2017 20:01 - Станете милионер с тези 7 навика
Автор: vbox Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 427 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.08.2017 20:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Трябва да развиете седем основни навика за бизнес успех. Липсата на който и да е от тези навици може да бъде скъпа, ако не и фатална за вашия бизнес. Когато станете компетентни и способни във всяка от тези области, ще можете да постигнете извънредни резултати, далеч по-бързи и по-лесни от конкурентите си.

1. Планирайте добре. Първото изискване за успех в бизнеса е навикът за планиране. Колкото по-добре, по-задълбочено и по-подробно планирате дейностите си предварително, толкова по-бързо и по-лесно ще бъде да изпълнявате плановете си и да постигнете желаните резултати, след като започнете да работите. За да планирате по-добре, развийте навика да питате и отговаряте на следните въпроси: Какъв е моят продукт или услуга? Кой точно е моят клиент? Защо клиентът ми купува? Какво смята клиентът ми за стойност? Какво е това, което прави продукта или услугата ми по-добри от тези на моите конкуренти? Защо моят бъдещ клиент не купува? Защо моят потенциални клиенти купуват от моя конкурент? Каква стойност възприема при закупуването от моя конкурент? Как мога да компенсирам това възприятие и да накарам клиентите на моя конкурент да купят от мен? Едно нещо трябва да бъдете убеден, че клиентът ми ще купи от мен, а не от някой друг? След като попитате и отговорите на тези въпроси, следващият етап от планирането е да зададете конкретни цели за продажби и рентабилност. Трябва да определите точните хора, пари, реклама, маркетинг, дистрибуция, администрация и обслужване на хора и съоръжения, които ще ви бъдат необходими, за да постигнете целите си. Колкото по-добре планирате всеки етап от бизнеса си, преди да започнете, толкова по-голяма е вероятността да успеете, когато започнете да работите.

2. Организирайте, преди да започнете. След като разработите пълен план за бизнеса си, трябва да развиете навика да организирате хората и ресурсите, от които се нуждаете, преди да започнете. При организирането си съберете всички ресурси, които сте определили, които ще изискате в процеса на планиране. В армията има една поговорка: "Аматьорите говорят за тактиката, но специалистите изучават логистиката." Важно е да определите всяка съставка, от която се нуждаете, преди да започнете бизнес операции и да ги съберете, Готов за работа, когато отворите вратите си или започнете проекта си. Невъзможността да се осигури предварително една важна съставка може да доведе до провал на цялото предприятие.

3. Намерете подходящите хора. Третият навик, който трябва да развиете, е навикът да наемете подходящите хора, които да ви помогнат да постигнете целите си. Напълно 95% от вашия успех като предприемач ще се определя от качеството на хората, които набирате да работят с вас или да работят във вашия екип. Факт е, че най-добрите компании имат най-добрите хора. Втората най-добра компания има вторият най-добър човек. Третите най-добри компании имат среден или посредствен народ и са спрели дейност.

4. Делегирайте мъдро. Четвъртият навик, който трябва да развиете за успех в бизнеса, е навикът за правилно делегиране. Трябва да развиете способността да делегирате правилната задача, на правилния човек, по правилния начин. Невъзможността да делегирате ефективно може да бъде причина за провал или недостатъчна производителност на индивида и дори да доведе до провал на бизнеса. Идентифицирайте две или три неща, които правите, които дават най-голяма полза на вашата компания, а след това делегирайте останалата част. Трябва да се научите да мислите по отношение на "да правите неща чрез другите", вместо да се опитвате да ги направите сами. Това е единственият начин да усвоите и да умножите специалните си умения и способности.

5. Проверете какво очаквате. Петото изискване за успех в бизнеса е да развиете навика за подходящ надзор. Трябва да настроите система за наблюдение на задачата и да се уверите, че е извършена така, както е договорено. Правилото е: "Проверете какво очаквате." След като сте делегирали задачата на подходящия човек по правилния начин, е важно да наблюдавате изпълнението на задачата и да сте сигурни, че е изпълнено по график и на необходимото ниво качество. Не забравяйте, че делегирането не е абдикация. Все още отговаряте за крайните резултати от делегираните задачи. Трябва да останете на върха. Когато сте делегирали задача, създайте система за отчитане, така че да сте винаги ясни относно състоянието на работата. Уверете се, че другият човек знае какво трябва да се направи и кога и до какъв стандарт. Вашата работа е след това да се уверите, че тя разполага с необходимите време и ресурси, за да свърши работата по задоволителен начин. Колкото по-важна е задачата, толкова по-често трябва да проверявате напредъка.

6. Измерете какво се прави. Шестата практика на успешни предприемачи и мениджъри е навикът за измерване на изпълнението. Трябва да зададете конкретни, измерими стандарти за резултатите, които желаете. Трябва да зададете конкретни срокове и крайни срокове, за да се уверите, че "правите вашите номера" по график. Всеки, който се очаква да изпълни задача, трябва да знае с пълна яснота целите, към които се стреми, доколко ще бъдат оценени успешните резултати и кога ще се очакват очакваните резултати.

7. Дръжте хората информирани. Седмият навик е навикът да се отчитат резултатите редовно и точно. Хората около вас трябва да знаят какво става. Вашите банкери трябва да знаят финансовите ви резултати. Вашият персонал трябва да знае състоянието и положението на вашата компания. Вашите ключови хора на всички нива трябва да знаят какви резултати се постигат.





Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vbox
Категория: Други
Прочетен: 41501
Постинги: 44
Коментари: 6
Гласове: 9
Спечели и ти от своя блог!
Архив